Information til virksomheder i forbindelse med COVID-19

Kære erhvervsliv

COVID-19 / Coronaen hærger, og Danmark er meget hurtigt kastet ud i en hidtil uset sundhedskrise, som i den grad berører os alle – både erhvervslivet, den offentlige sektor, og vores privatliv er berørt af situationen.

Regeringen og myndighederne har udvist handlekraft, udstedt anbefalinger og gennemført lovgivning for at inddæmme og forsinke smitten for at forhindre, at vores sundhedssystem overophedes og bryder sammen.

Dette påvirker os alle og situationen ændrer sig fra time til time, og vi er helt indstillet på at tilpasse os til det, som situationen og myndighederne kræver.

Vi ved, at nogle få virksomheder påvirkes positivt, men langt flere påvirkes negativt.

Vi i kommunen står stadig til rådighed og arbejder hjemmefra i det omfang, som det kan lade sig gøre.

Vi vil med denne mail forsøge at give dig, som virksomhedsejer, vejledning om hvor du kan søge svar til de mange spørgsmål, som er relevante for dig og din virksomhed.

I denne mail har vi samlet nogle af alle de informationer, som I som erhvervsliv har brug for, men tøv ikke med at kontakte os på telefon eller mail, hvis du har spørgsmål eller andet, som vi kan hjælpe med.

Kontakt

Gitte Grahndin

Erhvervskonsulent

erhverv@ishoj.dk

Tlf 43 57 72 56

 

Pas på jer